sobota, 25 sierpnia 2012

Prolog


Prolog

Tak więc jestem Louis William Tomlison mam 19lat pochodzę z Doncaster . Aktualnie mieszkam w Londynie ,a dlaczego to może opowiem. Było to miesiąc temu..

Był 24 grudnia czyli moje urodziny jak i wigilia ,pomagałem mamie w przygotowaniach na kolację. Zegar wskazywał na 17.50wykle siadamy do stołu o 19. A dziś miałem zamiar powiedziec im coś ważnego.Miejmy nadzieję że to przyjmą pozytywnie. W co wątpie, ale dałem sobie słowo że powiem im o tym w moje 18 urodziny. Tak więc smażyłem krokiety chodź nie byłem najlepszy w kuchni. Cud że mama dopuściła mnie w ogóle to kuchni. Gdy skończyłem poszedłem pod prysznic ,wymyłem się dokładnie ,przebrałem w wcześniej wyszykowany zestaw czyli: czerwone rurki i bluzkę w paski. Wybiłam 19 zszedłem do jadalni gdzie miałaodbyc się wigilijna kolacja. Zasiedlismy całą rodzina do stołu czyli ja, mama, tata i moje siostry . Zaczęłliśmy jeśc, w końcu przyszedł czas na prezenty na co ucieszyły się bardzo moje siostry . Właśnie w tym momencie pomyślałem że to ta chwila w której muszę im powiedziec prawdę.
-Mamo, tato ..bo jest coś co muszę wam powiedziec-zacząłem i się zaciąłem
-Słuchamy cię synku-powiedziała mama ,wziąłem głeboki oddech i postanowiłem to w końcu z siebie wyrzucic .
-Bo ja jestem homoseksualny.-powiedziałem jednym tchem . Spojrzałem na twarze moich rodziców malowało się na nich niedowierzanie jak i ... obrzydzenie.
-Nie jesteś już moim dzieckiem wynoś się z tego domu, nie będę miec syna pedała ! -wykrzyczał mój ojciec co usłyszały siostry. Szybko wstałem z krzesła i pobiegłem do swojego pokoju, spakowałem swoje wszystkie ubrannia, zdjęcia, pamiątki i wiele innych cennych dla mnie rzeczy i zbiegłem na dół po schodach z dwoma walizkami. Podbiegłem do drzwi wyjściowych przed nimi stali rodzice  których juz raczej tak nie będę nazywac. Tata wręczył mi tysiąc funtów tyle dobrze. Będę miec na wynajem jakiegos mieszkania i jeszczę będę musiał znaleźc pracę. Dobrze że mam samochód i prawo jazdy. Włozyłem do bagarznika walizki. Omiotłem  spojrzeniem po raz ostatni dom w którym mieszkałem przez 18 lat i wsiadłem do wozu. Postanowiłem udac sie do Londynu, dojechałem na miejsce po paru godzinach nadal nie wierzyłem w to że rodzice wyrzucili mnie z domu. Postanowiłem spędzic noc w samochodzie bo nie będe szukac jakiegoś domu do wynajęcia w nocy. Obudziłem się rano przed 8 wysiadłem z pojazdu i obrzuciłem spojrzeniem okolicę , dostrzegłem kawiarenkę ,postanowiłem sie do niej udac . Przekroczylem prug i natychmiastowo uderzył we mnie podmuch ciepła o zapachu kawy.  Nie dostrzegłem rzadnych wolnych miejsc ,zauważyłem przy stoliku chłopaka może w moim wieku lub rok młodszy. Postanowiłem się do niego przysiaśc bo wszedzie siedziało więcej niż jedna osoba. Podszedłem do stolika .
-Cześc Louis jestem, mogę się przysiąśc ? -zapytałem , uśmiechnął się do mnie ciepło.
-Liam, jasne siadaj. Jesteś z tąd?-zapytał
-Nie , właśnie mam zamiar poszukac jakiegoś mieszkania. -powiedziałem i akurat w tej chwili podeszła do stolika kelnerka .
-Podac coś ?
-Herbatę.
-Już przynoszę.-gdy odeszła spojrzałem na nowo poznanego kolegę . Widocznie nad czymś rozmyślał . Postanowiłem się nie wtrącac. Aż w koncu się odezwał.
-Wiesz wynajmuję mieszkanie 2-osobowe ,a mieszkam tam sam. Jeśli chcesz to możesz się wprowadzic tylko będziesz musiał płacic połowe czynszu.-oznajmił. Wybłuszyłem oczy . Noo nieźle znalazłem dom (dop. autorek "  ").
-Spadłeś mi jak z nieba. Jasne .
-To kiedy się możesz wprowadzac?
-Dziś , zaraz.
-Spoko.

Tak więc tak znalazłem sie w Londynie i mam super wspólokatora który jest także moim przyjacielem i wie że jestem gejem co mu nie przeszkadza ,ponieważ jest tolerancyjny. Studjuje filozofię .Znalazłem pracę nawet dwie na pół etatu: jestem kierowca taksówki i kelnerem w klubie dla gejów.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Postanowiłyśmy dodac ten prolog bo się nam nie chciało czekac na te kometarze ... Okej teraz na serio jeśli nie bd 5 komentarzy pod prologiem nie dodamy w poniedziałek rozdziału 1 !! Pozdrowienia Xx

7 komentarzy:

  1. Nie no, proszę Was! Louis gejem?! Zapowiada się ciekawie :P Czekam na pierwszy rozdział i mam nadzieję, że go dla mnie dodacie :D
    Pozdrawiam ;**
    PS. Zapraszam do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawde ciekawo sie zapowiada. biedny lou! nie wiem czy ja bym byla tak silna jak on, kiedy rodzice by mnie wyrzucili z domu. ale fakt. on jest dorosly ;d no coz. czekam na 1 !
    @karLla136

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się świetnie <3 Ale, że Louis.. gejem? hahah, nie wierzę. + uaktywnij anonima to będzie 5 kom. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaa super czekam na rozdzial:D nie ma to jak szantaż :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się Ciekawie ; *
    Czekam na Następny ; **

    OdpowiedzUsuń
  6. Louis Gejem . ? Nie no dobre .
    Zapraszam do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. jest okey...bardzo opisowo..ale bardzo ciekawie..cekam na następny..xoxo i zapraszam do mnie
    islndofdreamss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń